Friday, May 22, 2009

bahaGia~ (^_^)

Tuhan,terima kasih kerana memberi diri ini kebahagiaan..

terima kasih kerana memberiknku kedua ibu bapa yg hebat dan menjagaku seperti menatang minyk yg penuh..apa yg kuingini dipenuhi..tidak cukup dengan tawaran untuk melanjutkn pelajaran ke universiti tempatan (UItm), mereka memasukkn diri ini ke universiti swasta spya diri ini mendapat didikan yg lebih baik..alhamdulillah..kedua parentsku ini tidak pernah memberiknku kepayahan dlm hidup..mereka memberiknku sebuah tempat belajar yg baik,dan mereka membayar yuranku..tanpa bantuan PTptn,tidak perlu diri ini memikir untuk membayar semua Ptptn..mereka memberikn diri ini segala keperluan malah juga memberikn segala apa yg lebih dari perlu..

Tuhanku..dimana diri ini akan mendapat ibu bapa yg tidak pernah memberiknku kepayahan dlm hidup..tetapi sentiasa mengingatkn tentang kepayahan..dimana dpt diri ini mencari ibu bapa yg menatangku seperti minyk yg penuh..dan tidak pernah melukakan diri ini walaupun sedikit..
dimana akan ku dpt kedua ibu bapa yg sentiasa mengingatku akan hal agama dlm hidup..dlm setiap dugaan dan langkat yg ku mulakn..subhanallah..maha suciMu...

Tuhanku,setelah kau berikan diri ini keluarga yg hebat..kau berikn pula diri ini sahabat yg hebat..mereka mmpunyai kekurangan,tetapi mereka tersgtlah bagus..org yg berilmu..org yg beragama..dan org yg ikhlas dlm bersahabat..

sabahat2 ku yg sentiasa membaca blog ini,yg sentaisa memberikn sokongan...sahabat2 ku yg membaca blog ini yg semuanya adalah sahabat lamaku di sekolah rendah,sekolah menengah, matrikulasi,QQMS, dan akhir sekali di MMU...

bg yg sentiasa update dengan blog sy,ya pasti mereka kenal siapa sy kerana ada diantara mereka sudah 11 tahun berkawan dengan diri ini..malkisideeq sudah mengenal diri ini hampir 2 tahun,shah sudah 11 tahun..,zack sudah hampir 3 tahun..teha sudah 7 tahun,kak hajar,kak nik, kak maya, kak nisa, dan semua kak yg lain adalah semuanya bekas pelajar maahad muhammadi lil banat..nedi pula sudah lebih 3 tahun mengenal sy..,ije sudah 8 tahun mengenal sy,syukri 5 tahun mengenal sy..insyaAllah bulan 6 ni akan jupe semuanya sekali lagi..yyey!! :)

Allah juga memberiknku nikmat badan yg sihat..fizikal yg sempurna dan tidak cacat..alhamdulillah..diri ini bahagia~ (^_^)

Alhamdulillah,mereka diatas..family,sahabat, si dia..sudah cukup sebagai pelengkap diri ini.. subhanallah...tiada apa lagi yg ingin diri ini pinta selain kekalnya ukhwah antara mereka..

alhamdulillah..diri ini bahagia :)


7 comments:

Anonymous said...

haha ..alhamdulillah..moga dpt menempuh dugaan yg mendatang dengan tenang..

teha dah 7 tahun kenal..hehe..lebih kot aya..

Anonymous said...

hai! aku kat umah teha nih..hehehe. weh dengar cite ade org hentam ko kaw2 punye,dia xkenal ko dohhhh. tlgla..aku rasa kucing kurap tepi jalan yg bagi komen tu..teruk siut..

aku tau ko sentiasa bahagia..ckp alhamdulillah la weh! nnt jupe ramai2 okey masa kitorg balik mesia.ko xde siap ko..

sayang kat ko..hehehe..mari kita banteras kucing kurap yg komen blog ko smlm..dia xsedarlah yg dia masok area geng2 kita..menyibuk sih,uweksss..(muntah hijau..)

-lily..weh,aku kenal ko dah 5 tahun..mana nama aku..-

Zakiah Zazli said...

sorry2..lupe nama ko :P

haha..apelah ko,biar lah dia..janji aku bahagia :)

Malkisideeq said...

Alhamdulillahh.

B.A.H.A.G.I.A

Ameeen..:)

Anonymous said...

weh..budak tu yg ije YM ke? adik la sgt..ije tu pesal la bek sgt gi layan kucing kurap mulut laser dop tapis (mak aku kata org mulut xbertapis ni budak low standard)
aku ckup pantang org mulut kuang ajar..

p/s: xsuka!!..dio smyg x,diet x,xpenah pegi facial pastu nak kecoh satu dunia mencalarkn maruah ko.dia xberani ckp depan2 la tu..de jeles kat ko tuh.confirm!

-lily suda marah-

Anonymous said...

hehee.lily,ckup2 lah..garang lah awk ni..hehee..to aya,maafkn jelah dia eh,maafkn semua yg kutuk awk..yg baik jadi pedoman,yg buruk jadi em..entah.hehee
jgn kesahla pasal apa org nak kata,sbb kami kwn2 awk xde pon kata cm2 kn?padahal kami lebih kenal awk..betul x?hehee
dah2 sabar deh,sabar menandakn nilai maruah seseorg sgt tinggi..
jumpe bulan 6 :)sy balik satu plane dengan lily garang..hehee..dia seat last,ije front lah..hehee
kem slm denz n nedi,ije doakan moga diorg bahagia sgt2..insyaAllah.salam

-ije xmara,hehee-

Zakiah Zazli said...

apelah lily,
bak kata ije,sabar :) smlm je marah,skrg da kurang sbb ade dak baik yg comel bagi nasihat (^_^)