Friday, June 5, 2009

a want

after becoming miskin yg amat since my parents were not here and i had to think before buying which is not what i commonly do if my parents were here.haha..do gurls think when they shop?naaa~hm,by the way..i stopped shopping (shopping by means; spending more than a month of my allowance) since my parents flew away to a harmonious green land under australia..me n nedi (which i think nedi sometimes lagi menderita) suffered for almost 3 months without heavy shopping..we actually bought some stuff though..nedi bought some pretty clothes, i bought facial stuffs and "a" dress..hm,i wanted to by a new pair of flip flops or maybe a trendy pair of balerina shoe, a flat maybe..hehe,maybe something from "Crocs"..but..segan la nak mintk my mom or my dad..my main prob is segan,nedi's main prob is segan..segan nak mintk money eventhough diorg xkesah langsung..huh~cm xsampai hati je,padahal feeling je..diorg xrasa pape pon..bkn mintk bungalow..tp segan gak..hahahah,gler.

since my mom da balik,yey! tp my dad belom balik..so,i told my mom..
me: mak..nak beli kasot..(wat muka ala2 kecian..perlu ke wat muka tuh~)
mak: beli lah~ (haa...kn da kata ma xkesah..tp feeling je,nedi...feeling jelah!!)
me: owh..hehe,ahad ni nak beli tau..
mak: belilah....nak beli kasot ape?bape rm nak?
me: Crocs...semua org pki crocs skrg mak,cm trend..sy nak gakkkkkkk..cantek pe,mak xnak? (membebel lak,ayat pancing..haha)
mak: owh...bape rm?nak...warna ape ade?
me: kasot crocs harga dlm rm139-rm300++, jap nk tunjuk website de..
mak: owh ni..kat new zealand ade ni,abah beli..baru je..wat pki lasak2..
hakim(dak gemok): abah pki kat jamban..
me: whatttttt?
mak:haha,tu la..masa mak ade kat sana nak xnak kirim?
me: mana nak tau..(kemudian pk2..beza ke beli kat sana ke kat mesia?)
mak: nak beli yg ne?
me: yg ni.....tp mcm ade yg nak yg lain je..cm ade byk pilihan..nak malindi atau olivia punye design
mak: owh..beli lah..
me: cess..okey..suspen je..hahaha..(nape sy gelak?feeling je..adeh *_*)
rupenye senang la nedi,kecoh je lebih tau..dah2..ahad ni awk gi amik money dari father n mother n kita gi shopping k? kat The Curve k..see ya (^_^)

visit: CROCS




p/s: ade org tu keje main bola..waaaaaaa